منوی بالایی را از بخش فهرست ها تنظیم کنید.

آموزش تکنیک های بازی سازی در تری دی مکس

bazii-w

کاملترین مجموعه تکنیک های ساخت بازی در تری دی مکس

امروزه ساخت بازی های کامپیوتری در دنیا به یک صنعت پر سود تبدیل شده و سود حاصل از آن با سود فیلم های دنیای هالیوود در حال رقابت است . این صنعت نوپا در کشور ما نیز راه افتاده است و هر روز در حال پیشرفت می باشد.ساخت یک بازی از چند قسمت مهم تشکیل شده است ، از داستان بازی و قسمت های هنری گرفته تا قسمت های تکنیکال مانند طراحی محیط و کاراکترها، برنامه نویسی و …. .

برای خرید پستی آموزش ساخت بازی در تری دی مکس این مجموعه از دکمه خرید استتفاده کنید .

خرید مجموعه آموزش تکنیک های ساخت بازی
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۱۶ DVD
قیمت :   ۳۹۹۰۰  تومان
خرید :  

برای توضیح محصولات مرتبط با این بسته ی آموزشی بر روی بنر نام محصول کلیک کنید

[insert page=’m1′ display=’content’]

مهمترین قسمت های ساخت بازی را می توان به دو بخش زیر تقسم کرد:

موتور بازی سازی :وظیفه ی آن کنار هم قرار دادن اجزای مختلف بازی و ارائه یک رندر real time  می باشد که از مهمترین موتورها مورد استفاده در ایران می توان به unity و unreal engine  اشاره کرد .

نرم افزار های سه بعدی :برای اینکه یک بازی بسازید باید اجزای آن را ابتدا در دیگر نرم افزارهای سه بعدی مانند تری دی مکس ، Maya یا Cinema 4D و … بسازید ، دقت داشته باشید معمولا در موتورهای بازی سازی امکان ساخت مدل وجود ندارد و صرفا ارتباط بین اجزا را در آن تعریف می کنند (البته بحث نورپردازی و متریال های مختلف و …. را در موتورهای بازی می توان ایجاد کرد).پس برای ساخت اجزای یک بازی باید آن ها در نرم افزارهای سه بعدی بسازید.

در ساخت بازی شما باید یکسری نکات را رعایت کنید مثلا معمولا در بازی های کامپیوتری به علت اینکه رندر ها به صورت realtime می باشد(یعنی همزمان که شما بازی می کنید در همان لحظه نیز تمام محاسبات مربوط به بازی انجام شده و تصویر خروجی را برای شما ایجاد می کند)، پس شما باید مدل خود را طوری طراحی کنید که موتورهای بازی سازی از عهده ی این کار برآیند.در مبحث بازی معمولا مدل ها را low poly  در نظر می گیرند و بیشتر بر روی تکسچر و متریال مانور می دهند .

در این سری آموزش ساخت بازی با تکنیک ها و مدل سازی های مربوط به بازی سازی آشنا می شوید .این مجموعه را می توان آموزش مدل سازی مربوط به بازی های کامپیوتری در نرم افزار ۳D Max دانست , در این مجموعه ما آموزشی در مورد  موتور بازی سازی ندارم و این آموزش ها بهینه سازی مدل و تکسچر برای استفاده در موتور بازی سازی می باشد ، برای آموزش موتور های بازی سازی می توانید از محصولات دیگر سایت استفاده کنید . 

 

چند نمونه از آموزش های این مجموعه :

ساخت مدل واقعی انسان برای بازی سازی

با ساخت یک مدل انسان برای استفاده در بازی سازی آشنا می شوید. شما در این آموزش ارزشمند با تکنیک های مهم طراحی یک کاراکتر آشنا می شوید ، در واقع مدل سازی را در سطح حرفه ای انجام خواهید داد.

1791-render_1040

 

۳DBuzz – Game Assets in 3ds Max

در این آموزش با نحوه ساخت یک  دیوار برای بازی آشنا می شوید . در این تمرین شما تمام متریال ها را خودتان ایجاد می کنید و سپس نحوه قرار گرفتن متریال ها برای موتور بازی را یاد می گیرید.شما در این مجموعه تمامی تکسچرها را خودتان در فتوشاپ ایجاد می کنید و در ادامه آموزش نحوه استفاده از این تکسچر ها در موتور unreal  و ساخت دیوار در تری دی مکس را یاد خواهید گرفت .از این سری می توانید برای آموزش ساخت محیط بازی در تری دی مکس استفاده کنید.

2-8-2015 11-43-47 AM

 

Creating Game Weapons in 3ds Max and Mudbox

با نحوه ساخت یک ابزار جنگی آشنا خواهید شد و این کار را در دو نرم افزار تری دی مکس و مادباکس انجام خواهید داد. شما با نگاه کردن به این مجموعه آموزشی می توانید ابزارهای مشابه را برای بازی های خود بسازید.

172-render_1040

 

 

آموزش باز کردن UV یک کاراکتر مخصوص بازی

در این تمرین uv یک کاراکتر مخصوص بازی را به صورت حرفه ای باز خواهید کرد،باز کردن uv یکی از مهمترین کارها در قسمت نکسچرینگ در بازی سازی می باشد .و همانطور که می دانید برای اینکه یک تکسچر را به یک کارکاتر پیچیده اختصاص دهید باید محل قرار گیریی تکسچر بر روی مدل را مشخص کنید ، مثلا محل قرار گیری چشم ، دهان، مو و …. ، به این کار Unwrapping UV یا باز کردن UV  می گویند .

1805-render_1040

 

Digital-Tutors – Getting Messy with Debris for Games in 3ds Max

در این تمرین حرفه ای یک مجموعه آبجکت مناسب بازی را ایجاد می کنید، این مجموعه می تواند قسمتی از ساخت محیط بازی  باشد .

1484-render_1040

 

ساخت یک اسلحه برای بازی های اول شخص وشوتر

در این تمرین حرفه ای که در واقع تمرین مدل سازی برای بازی می باشد ، یک اسلحه زیبا با جزییات بالا را برای استفاده در بازی خواهید ساخت.در سبک بازی های اول شخص وبازی سبک شوتر بهتر است آبجکت های که معمولا در دید بازی کننده هستند با کیفیت ساخته شوند ، همانطور که می دانید در بازی های اول شخص سبک شلیک کننده که اکثر بازی های جنگی را شامل می شود ، معمولا دست کاراکتر و اسلحه اش دیده می شود . پس برای ساخت یک بازی مطلوب بهتر است مدل های اسلحه را با دقت و جزییات بالا بسازید .

1740-render_1040

 

Eat3D – Low Res Character Production Constructing A Character For Next Gen Games

با شرکت eat 3d  ساخت یک مدل low poly مناسب موتورهای بازی را به صورت حرفه ای آموزش می بینید .یکی از تکنیک های مهم مدل سازی برای بازی به این صورت است که یک مدل با کیفیت را طراحی می کنند و جزییات زیادی به آن اضافه خواهند کرد، این کار را در نرم افزار های دیگری مانند زیبراش یا مادباکس نیز انجام می دهند ، سپس از آن مدل های تکسچر های با کیفیت را در لایه های مختلف ایجاد می کنند ، سپس از روی آن مدل ها یک مدل بهینه و به اصطلاح مدل low poly ایجاد می کنند . در موتورهای بازی سازی از مدل lowpoly و تکسچرهای با کیفیت استفاده می شود .شما در این آموزش نحوه ایجاد تکسچر با کیفیت و مدل low poly  را فرا می گیرید.

07_13_10_character_lowres

 

خرید مجموعه آموزش تکنیک های ساخت بازی
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۱۶ DVD 
قیمت :   ۳۹۹۰۰  تومان 
خرید :  

Creative Development Game Character Creation in 3ds Max and ZBrush

با ساخت یک کاراکتر با کیفیت جهت استفاده در صنعت بازی سازی آشنا می شوید ، این کار را در چند نرم افزار مختلف مانند زیبراش و فتوشاپ انجام می دهید .

733-render_1040

 

۳DMotive – The Sci-Fi Pistol Workflow Vol 1-3

اموزش طراحی ،ساخت و متریال دهی یک اسلحه فضایی برای استفاده در game engine

images

 

۳dmotive-SciFiFloor

ساخت  فضای تخیلی مناسب ساخت بازی

sci_fi_floor_tile_by_mellon3d-d3ap1ib

 

۳D Palace – An introduction to Game Development

ساخت یک مدل low poly مناسب استفاده برای موتورهای بازی و بازی سازی اندروید

در این آموزش با نحوه ساخت یک مدل برای بازی آشنا می شوید ، این مدل دارای جزییات زیادی نمی باشد و علت آن هم قابلیت استفاده در موتورهای بازی می باشد . در موتورهای بازی سازی جدید می توانید در انتهای پروژه خود بری دستگاه های اندرویدی نیز خروجی بگیرید . فقط باید دقت کنید قدرت دستگاهای موبایل همنان نسبت با سیستم های کامپیوتری ضعیف تر بوده و شما اگر هدفتان ساخت بازی برای اندروید می باشد باید در مراحل ساخت مدل این قضیه را رعایت کنید و مدل های های خود را زیاد سنگین نکنید .

2008-11-26_155914

 Creating Professional Studio Game Assets for Production in 3ds Max and Unity

در این آموزش با نحوه ساخت یک مجموعه از قطعات و آبجکت های فضای سه بعدی جهت استفاده در موتور بازی سازی  را  ایجاد می کنید .

1772-render_1040

 

Digital-Tutors – Creating Vegetation for Games in 3ds Max and Mudbox

آموزش ساخت یک درخت مناسب کار در انجین بازی سازی

1449-render_1040

 

آموزش  ساخت یک مدل  و ایجاد تکسچر آن در فتوشاپ برای بازی های کامپیوتری

باز هم با مدل سازی یک مدل مرد جنگجو برای استفاده در بازی سازی آشنا می شوید . طبق معمول ، مدل های مربوط به بازی ،مخصوصا بازی های استراتژیک با جزییات پایین مدل سه بعدی ، اما جزییات بالا در بحث تکسچرینگ می باشد .شما در این آموزش بعد از ساخت مدل ، تکسچر آن را در فتوشاپ به صورت حرفه ایجاد خواهید کرد.

726-banner_1040

 

خرید مجموعه آموزش تکنیک های ساخت بازی
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۱۶ DVD 
قیمت :   ۳۹۹۰۰  تومان 
خرید :  

برای خرید محصولات مرتبط از جدول زیر استفاده کنید 

[insert page=’m1′ display=’content’]

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

2 نظر

نظری بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *