منوی بالایی را از بخش فهرست ها تنظیم کنید.

آموزش مقدماتی ZBrush

در این بسته آموزشی نرم افزار زیبراش با کار این نرم افزار آشنا می شوید، و قسمت های مختلف و مهم آن را یاد می گیرید. در این سری آموزش ها با تک تک ابزارهای زیبرش آشنا شده و کاربرد آن ها را فرا می گیرید، همچنین بعضی از آموزش های دیگر این مجموعه که شما را با قابلیت های بیشتر زیبراش آشنا می کند . با فراگیری zbrush  به دنیای حرفه ای مدل سازی سه بعدی وارد خواهید شد.

برای خرید آموزش مقدماتی زیبراش بر روی دکمه خرید کلیک کنید.

خرید مجموعه آموزش مقدماتی زیبراش
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۷ DVD 
قیمت :   ۲۳۹۰۰  تومان 
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

این مجموعه به زبان اصلی می باشد ، اما با توجه به کویا بودن آموزش ها برای یادگیری و درک آن نیازی به دانش زبان ندارید.

عناوین آموزشی موجود دراین مجموعه :

کار کردن سریع در زیبراش

در این تمرین با تکنیک‌هایی آشنا می شوید که به افزایش سرعت کار با زیبراش می انجامد.هنگامی که مدل شما پیچده می شود، بالطبع سرعت کار نیز پایین می آید، در این مواقع، دانستن تکنیک هایی که سرعت کار با زیبراش را زیاد کند بسیار مفید خواهد بود.

813-render_1040

آموزش مدلسازی سخت در زیبراش -ساخت صندوقچه

در این تمرین مدل فانتزی از یک صندوق خواهید ساخت و با اصول طراحی در زیبراش آشنا می شوید .

3Dmotive ‐ Workflow series ‐ The Treasure Chest

مدل سازی مو در زیبراش

در این تمرین با ویژگی Fibermesh که در زیبراش ۴R2b اضافه شده است آشنا خواهید شد. از این ابزار برای ایجاد کردن مو، شاخ و برگ درختان، خز، چمن و … استفاده می‌شود. شما در این تمرین با اصول اولیه این ابزار و همچنین تعدادی مثال در زمینه های مختلف  آشنا می شوید.

750-render_1040

آموزش نقاشی بر روی مدل در zbrush

در این تمرین با اصول نقاشی بر روی مدل آشنا می شوید.

678-render_1040

ایجاد توپولوژی در زیبراش

Retopology یکی از تکنیک های مهم می باشد که باید در دنیای سه بعدی بلد باشید ، این تکنیک مخصوصا برای ساخت بازی بسیار مناسب می باشد. شما در این تکنیک یاد خواهید گرفت که از روی یک مدل hi poly یک مدل Low poly  ایجاد کنید . در دنیای مدل سازی نیز گاهی از توپولوژی مجدد برای ساخت مدلهایی مانند لباس(که از روی مدل اولیه برداشته شده است) ،ماسک صورت یا کلاه و …. استفاده می‌شود .

807-render_1040

آموزش قسمت های مختلف زیبراش 

در این آموزش با براش های نرم افزار zbrush آشنا می شوید  که اصلی ترین و کاربردی ترین قسمت نرم افزار می باشد.

547-render_1040

طریقه ایجاد انیمیشن در زیبراش

در این تمرین نحوه تعامل زیبراش و افتر افکت را یاد می گیرید .همچنین بوسیله نرم افزار زیبراش یک انیمیشن برای نشان دادن نمونه کار خود خواهید ساخت .اصطلاحاً به این نوع انیمیشن که برای نشان دادن کار در زیبراش استفاده می شود سینی دوار م یگویند .

     815-render_1040

اضافه کردن mesh  به مدل در زیبراش یا ادغام چند مدل با هم

در این تمرین شما با نحوه اضافه کردن یک مش به مدل خود بوسیله ابزار DynaMesh آشنا می شوید .مثلا اضافه کردن پیچ و مهره به مدل تانک یا ماشین را به راحتی انجام خواهید داد .یا در مثالی دیگر به راحتی می توانید، گوش، دهان، بینی و … را جداگانه مدل کنید و سپس به مدل خود اضافه کنید .

810-render_1040

خرید مجموعه آموزش مقدماتی زیبراش
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۷ DVD 
قیمت :   ۲۳۹۰۰  تومان 
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

3 نظر

  1. حامد

    عرض سلام و خسته نباشید میخواستم بدونم ایا میتوان با مدل های سه بعدی ساخته شده در این نرم افزار فیلم و انیمیشن ساخت یا اینکه تنها برای ایجاد طرح مورد استفاده است؟ و اگر برای ساخت فیلم و انیمیشن میتوان استفاده نمود در چه نرم افزار هایی میتوان این مدل های سه بعدی را مورد استفاده قرار داد؟

    پاسخ
  2. رضا

    من با نرم افزار بلندر کار میکنم گاهی وقتام با مایا کار میکنم 
    من میخواستم بدونم حجمی ک توی بلندر یا مایا ایجاد کردم بعد از اینکه بهش استخون بندی و uv و… رو بهش اضافه کردم باید ، برای طبیعی تر شدنش آخر سر حجم رو وارد zbrush کنم ؟

    بعد از اینکه حجم رو وارد zbrush کردم و کارم رو توش انجام دادم میتونم دوباره حجمه کامل شده رو وارد بلندر یا مایا کنم برای انجام تغیییرات دیگر؟

    پاسخ

نظری بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *