منوی بالایی را از بخش فهرست ها تنظیم کنید.

کاملترین مجموعه آموزش انیمیشن در مایا

بهترین و کاملترین بسته ی آموزش ساخت انیمیشن  در نرم افزار Maya

در این بسته ی آموزشی با ابزارها و تکنیک های مختلف نرم افزار قدرتمند مایا برای ریگ کردن (rig)و متحرک سازی انواع مختلف آبجکت ها اعم از انسان ، حیوانات چهار پا و … آشنا می شوید . با این آموزش ها اصول ریگ کردن یک کاراکتر را یاد می گیرید و با ابزارهای مختلف مایا برای هرچه بهتر ریگ کردن کاراکترها کار خواهید کرد .

بعد از ریگ شدن کاراکتر نوبت به متحرک سازی می رسد . در این مجموعه با تکنیک های جذاب و کاربردی انیماتوری در مایا آشنا می شوید . مایا نرم افزاریست که در اکثر کمپانی های بزرگ استفاده می شود و انیماتورها یکی از پرکارترین افراد در دنیای گرافیک سه بعدی می باشند .در بخشی از این مجموعه، یکی از انیماتورهای شرکت Dream Works تجربیات و تکنیک های خود را در اختیار شما قرار می دهد  . این مجموعه شما را با جنبه های مختلف نرم افزار مایا در زمینه انیماتوری آشنا می کند .

خرید مجموعه آموزش انیمیشن سازی در در مایا
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۱۸ DVD
قیمت :   ۸۸۵۰۰  تومان
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

این مجموعه به زبان اصلی می باشد.

 

بعضی از عنوان های آموزشی که در این مجموعه خواهید دید (آموزش های داخل مجموعه بیشتر از موارد ذکر شده می باشد )

معرفی و آموزش قابلیت های ساخت انیمیشن در نرم افزار maya

در این مجموعه آموزشی  در مورد ابزارهای مایا برای ساخت انیمیشن بحث می شود .چگونگی تنظیمات اولیه انیمیشن و ایجاد فریم های کلیدی ، آشنایی با لغزنده زمان و نمودار ویرایشگر حرکات و … را در این آموزش خواهید آموخت . همچنین در این آموزش نحوه  حرکت اشیاء در امتداد یک مسیر ، نحوه کار با لایه های انیمیشن ، کار با pencil tool ، و کار با کنترل کننده ها را فرا می گیرید .

1442-render_1040

معرفی و آموزش تکنیک های rigging در مایا

برای داشتن یک انیمیشن خوب ، همیشه یک کاراکتر ریگ شده ی خوب نیاز می باشد . در این آموزش شما تمامی معلوماتی که برای شروع ریگ کردن در مایا احتیاج دارید از جمله  ساختن زنجیره اتصالات ، سیستم IK همراه با کنترل های پیچیده حرکتی و … را فرا خواهید گرفت

1457-render_1040

انیمیت کردن (متحرک سازی) یک حیوان چهار پا در اتودسک مایا

متحرک سازی موجودات چهار پا معمولا از سخت ترین نوع حرکت ها می باشد . شما در این آموزش با ساخت یک سیکل حرکتی حیوان چهارپا آشنا می شوید .

1505-render_1040

ساخت یک حرکت فانتزی برای  استفاده در بازی 

در این آموزش نحوه ساخت یک سیکل از حرکت انسان را می بینید  که در بازی های اکشن کامپیوتری استفاده می شود و تکنیک های مختلف ساخت انیمیشن در مایا آشنا می شوید .

1486-render_1040

آموزش نرم افزارMotionBuilder 2014

MotionBuilder یکی از نرم افزار های مکملی می باشد که همراه با نرم افزار مایا می توانید از آن استفاده کنید .شما می توانید در موشن بیلدر حرکت ها را از صفر بسازید و یا اینکه حرکت هایی را که قبلا در دیگر نرم افزارها ساخته اید اصلاح کنید .

motion bulider

متحرک سازی صحنه ی دزدی به صورت فانتزی در مایا

در این آموزش نحوه انیمیشن سازی کارتونی یک کاراکتر را فرا می گیرید . متحرک سازی فانتزی یا کارتونی با متحرک سازی واقعی کمی متفاوت می باشد ، شما در متحرک سازی کارتونی باید در حرکاتی که ایجاد می کنید کمی اغراق کنید . این اغراق ها متناسب با شخصیتی می باشد که در حال متحرک سازی آن می باشید.

1682-render_1040

آموزش تکینک animate در مایا

در این آموزش با تکنیک های پیشرفته انیمشن سازی آشنا می شوید ، این تکنیک ها هر روزه توسط متخصصان و کسانی که در صنعت انیمیشن فعال هستند استفاده می شود .

1488-render_1040

شبیه سازی یک مبازره بین دو کاراکتر در نرم افزار اتودسک مایا

در این آموزش یک مبارزه بین دو کاراکتر را ایجاد می کنید . این آموزش شما را با دنیای جذاب انیماتوری آشنا و علاقه مند می کند و نکات بسیاری را خواهید آموخت .

Digital‐Tutors ‐ Animating an Acrobatic Fight Scene in Maya

ساخت حرکت ثانویه به طور دینامیکی در مایا

در این آموزش ابزاری در انیمیشن را یاد خواهید گرفت که شاید خیلی از افراد نادیده بگیرند ، اما این روش مورد استفاده افراد حرفه ای می باشد و در کمپانی های بزرگ استفاده می شود . در این آموزش حرکت ثانویه یا فرعی در انیمیشن را به کمک ابزار مایا به صورت دینامیکی یاد می گیرید .در مورد حرکت ثاونویه هم که یکی از قسمت های انیمیشن می باشد که به جان بخشیدن به متحرک سازی شما کمک ویژه ای می کند .برای مثال در متحرک سازی صورت کاراکتر خانم، حرکت موهای کاراکتر یا گوشواره جزء حزکات ثانویه می باشد (یعنی حرکت این قسمت های بعد از حرکت اصلی نیز ادامه دارد ).

1544-render_1040

تنظیم کنترلرهای rig در نرم افزار autodesk maya

در این آموزش نحوه درست کردن کنترلرهای rig  را برای یک مدل فرا می گیرید .

Digital‐Tutors ‐ Pushing Your Character Rigs BTB in Maya

استفاده از تکنیک های Populating برای ساخت و شلوغ کردن صحنه

Populating یا ایجاد تعداد انبوهی مدل با رفتار های مجزا و غیر تکراری که امروزه خود به یک تخصص تبدیل شده است همواره در انیمیشن ها و فیلم های سینمایی مورد استفاده قرار می گیرد . در این تمرین با ابزار مایا  به ایجاد Populating در محیط خواهید پرداخت ، با این ابزار ها کار شما در صحنه سازی ها برای فیلم یا انیمیشن بسیار راحت خواهد بود .

papulate

نکته ها و تکنیک های Rigid Body

در این آموزش ها در مورد rigid body بحث می شود ،ریجید بادی برای شبیه سازی اجسام سفت و محکمی که با هم برخورد می کنند می باشد و این برخورد را به صورت دینامیکی محاسبه می کند .برای مثال افتادن دانه های تسبیح و برخورد آن به زمین را به راحتی با این ابزار می توانید شبیه سازی کنید .

Digital‐Tutors ‐ Rigid Body Tips and Tricks in Maya

آموزش IK و FK در مایا

آشنایی با سیستم های IK و FK در ایجاد پیکر بندی کاراکتر (ریگ کردن) و همچنین انیماتوری بسیار مهم می باشد .شما در این سری آموزش با این سیستم آشنا می شوید .

maya pack 2-2

آموزش تکنیک Retargeting 

Retargeting در انیمیشن برای جلوگیری از اتلاف زمان کاربرد زیادی دارد ، شما در این آموزش با تکنیک های retargeting   در انیمیشن آشنا می شوید .

Digital Tutors ‐ Animation Retargeting Techniques in Maya

متحرک سازی تعامل در کاراکتر در مایا

در این آموزش تعامل و متحرک سازی بین دو کاراکتر را انجام خواهید داد .

Digital Tutors ‐ Reusing Rigs in Maya

آشنای و آموزش کار با ابزار HIK و متحرک سازی انسان در مایا

در این آموزش با ابزار HIK که  برای ریگ کردن و انییمشن کاراکترهای انسانی استفاده می شود آشنا خواهید شد .

Digital Tutors ‐ Creative Development Series ‐ Advanced HumanIK in Maya

کار با ابزار Muscle در مایا

برای ساخت حرکات قابل باور در یک انیمیشن علاوه بر هنر انیماتور ، تکنیک های و ابزارهای مختلفی هم باید در دسترس باشد . مایا در این زمینه بهترین نرم افزار می باشد. . یکی از ابزاری که در هرچه بهتر ریگ شدن کاراکتر کمک می کند قابلیت ساختن ماهیچه در هنگام ریگ می باشد . با قابلیت ایجاد ماهیچه می توانید انیمشن های زیبا و و قابل باور ایجاد کنید .

Digital Tutors ‐ Enhancing Rigs with Maya Muscle

استفاده از ابزار Cloth در انیمیشن 

در این آموزش بوسیله ی ابزار cloth یک شبیه سازی زیبا را ایحاد می کنید .

Digital‐Tutors ‐ Using Cloth Simulations with a Mechanical Rig in Maya

خرید مجموعه آموزش انیمیشن سازی در در مایا
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۱۸ DVD
قیمت :   ۸۸۵۰۰  تومان 
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

5 نظر

  1. fatti

    میبخشین شما آموزش مقدماتی داریدآموزش کامل دارید آموزش مدلسازی هس اینا همش لازمه من به این کار خیلی علاقه دارم میخوام از صفر صفر شروع کنم آیا برای من همه ی این نرم افزار ها لازمه؟من آموزشی میخوام از مبتدی تا پیشرفته.میشه مجموعه از هرچیزی روکه لازمه بگید؟؟؟؟؟هزینش اصلامهم نیس.بعد آموزش تصویری هست این؟؟؟میشه فهمید باتوجه به اینکه زبان اصلی هس؟

  2. علیرضا

    سلام ببخشید من این اموزش رو سفارش دادم ، الان فهمیدم که به زبان فارسی نیست و منصرف شدم باید چیکار کنم ؟

     

  3. محمد

    سلام ببخشید ایا این اموزش ها به زبان فارسی هستند

    اگر فارسی هست برای بنده اعتماد سازی کنید تا مجموعه رو خریداری کنم

    1. adminis

      نخیر به زبان اصلی هستش، تو این حجم و کیفیت آموزش فعلا به زبان فارسی تولید نشده

       

نظرات بسته است.