منوی بالایی را از بخش فهرست ها تنظیم کنید.

انیمیشن کوتاه و زیبای A Tale of Momentum and Inertia

انیممیشن A Tale of Momentum and Inertia یک انیمیش کوتاه و جالب می باشد که توسط Kameron Gates از استودیوی housespecial   کارگردانی شده است و به تازگی منتشر شده است . ما سعی می کنیم علاوه بر پخش انیمشن های کوتاه ، تیزر فیلم ها و بازی ها و در کل اخبار دنیای گرافیک که در سایت گرافیک اعلان انجام می شود در حد مقدور نقدی نیز بر این آثار داشته باشیم تا علاقه مندان در این زمینه علاوه بر دیدن جدیدترین آثار به نکات ریز و مهم دقت کنند . البته این نقد ها بیشتر در زمینه ی انمیشن های کوتاه می تواند ارائه شود . برای مثال در همین انیمیشن زیر می توانید این نکته ها را مشاهده کنید، در ضمن نقد و نظرات شما هم می تواند در این زمینه راه گشا باشد .

درانیمیشن زیر اصول داستان نویسی کامل رعایت شده ، با اینکه زمان این انیمیشن بسیار کوتاه است (یک دقیقه) اما به زیبایی داستان پردازی و شخصیت سازی شده است ، در داستان و در همین زمان کوتاه یک چالش را به نمایش می کذارد و در نهایت نتیجه گیری و پایان داستان ، که جمع کردن همه این عوامل در یک انیمیشن یک دقیقه ای کار بسیار دشواری می باشد . 

از لحاظ انیمیت و هم بسیار هنرمندانه عمل شده و شما به راحتی وزن زیاد کاراکتر و تخته سنگ را حس می کنید . محیط سازی هم بسیار زیباست .شاید تنها نقدی که بتوان به این انیمیشن گرفت ، ورود تخت سنگ با آن عظمت به آب دریا باشد که ، حس وزن و بزرگی تخته سنگ را هنگام ورود به آب آنچنان به نمایش نمی گذارد !

 

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

1 نظر

نظرات بسته است.