منوی بالایی را از بخش فهرست ها تنظیم کنید.

جلوه های ویژه در تری دی مکس

vfx

در این مجموعه آموزش  با جلوه های ویژه در تری دی مکس آشنا می شوید . معمولا تلقی ما از جلوه های ویژه سینمایی انواع صحنه های انفجار می باشد ، اما در زمینه گرافیک کامپیوتری مخصوصا در نرم افزار تری دی مکس هر آنچه که با سیستم های ذره ای ایجاد میکنیم مانند ایجاد آتش ، انفجار ، گرد و غبار، آب و…. جزء جلوه های ویژه می باشد .در این مجموعه آموزشی با تکنیک های ایجاد جلوه های ویژه آشنا خواهید شد .

در تری دی مکس جلوه های ویژه را با particle system  ایجاد می کنند ، اما علاوه برا  این ، پلاگین های زیاد و مفیدی نیز وجود دارد که به کمک آنها جلوه های طبیعی را می توان به راحتی به وجود آورد مانند پلاگین fumefx​ و پلاگین afterburn.

برای خرید پستی آموزش تری دی مکس این آموزش از دکمه خرید پستی استفاده کنید

خرید مجموعه آموزش ساخت جلوه های ویژه در تری دی مکس
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۹ DVD
قیمت :   ۴۶۵۰۰  تومان
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

این مجموعه به زبان اصلی می باشد، اما به علت گویا بودن و تصویری بودن آموزش ها برای استفاداه از آن نیازی به دانش زبان ندارید .

پبشنهاد ویژه و محصولات مرتبط
نام  محصول قیمت(به تومان)  خرید پستی  
abi-roshan ۴۰۵۰۰تومان

در این مجموعه آموزشی با تمرینات زیر آشنا خواهید شد .

ایجاد جلوه ویژه خراب شدن یک پل :

در دنیای گرافیک و سینما جلوه های ویران شدن را با تکنیک های جلوه های ویژه می سازند ، در این تمرین شما یک پل فانتزی را با استفاده از  rigid body و افکت های Mass Fx ویران خواهید کرد ، این تمرین بدون استفاده از پلاگین می باشد .شما بعد از یادگیری این تمرین می توانید هر نوع بنایی را ویران کنید و از این جلوه در فیلم های واقعی استفاده کنید.

660-render_1040

آَشنایی با Particle Flow  در تری دی مکس

تری دی مکس دارای چند نوع سیستم ذره ای (Particles System) مختلف می باشد ، مثلا برای ساخت برف در ۳dmax، ساخت باران، اسپری و …. سیستم های ذره ای خاصی دارد، اما مهمترین و کاملترین قسمت سیستم های ذره ای در تری دی مکس قسمت Particle Flow  می باشد که در این تمرین با آن آشنا خواهید شد .

d5e96ee91976f97866305c283895fcb0

ویران شدن یک خانه بر اثر برخورد یک گوی بزرگ

در این تمرین زیبا نحوه نابود شدن یک منزل توسط یک گوی را یاد خواهید گرفت در این تمرین با نکات زیادی مواجه خواهید شد که می توانید در کارهایتان از آن ها استفاده  کنید.

maxresdefault

ساخت یک گردباد توسط تری دی مکس و پلاگین FumeFX

FumeFX  یک پلاگین قدرتمند در زمینه جلوه های ویژه در تری دی مکس می باشد که در خیلی از فیلم ها وانیمشن ها استفاده می شود ، شما می توانید بوسیله این پلاگین و نرم افزار تری دی مکس افکت های مختلف و زیبایی را بسازید در این تمرین با نحوه ایجاد یک گردباد طبیعی آشنا می شوید ، شما می توانید این گرد باد را در فیلم های واقعی استفاده کنید .

آشنایی با پارتیکل ها

دراین آموزش از شرکت حرفه ای EAT 3D با پارتکیل ها (سیسام ذره ای ) به صورت حرفه ای آشنا می شوید ، آموزش های شرکت EAT3D معمولا حرفه ای و بسیار کارآمد می باشد .

tp1_intro_dvd_front

ساخت یک کهکشان بوسیله FumeFX  و تری دی مکس

باز هم با تمرینی ازپلاگین  قدرتمند fumefx آشنا می شوید . در این آموزش ساخت کهکشان در تری دی مکس را یاد می گیرید ، صحنه ای که در خیلی از فیلم های هالیوودی و تخیلی حتما دیده اید .

1680-render_1040

ایجاد جلوه ویژه حرکت موشک

در این تمرین زیبا و کاربردی با پلاگین FumeFX دنباله دود و آتش یک سفینه ی فضایی را ایجاد می کنید ، این افکت بسیار طبیعی بوده و مشابه آن را بارها در فیلم های سینمایی دیده اید .در این تمرین ابتدا یاد میگیرید که چگونه از عناصر دو بعدی (مانند عکس آسمان و کوه) و المان های سه بعدی (مانند سفینه فضایی) و پلاگین فیوم اف ایکس یک صحنه چشم نواز و طبیعی ایجاد کنید .

1729-render_1040

ایجاد چند نوع حالت دود با FUMEFX

در این تمرین کاربردی با یکی از مهمترین کاربردهای Fumefx یعنی آموزش ساخت دود در تری دی مکس آشنا می شوید .

1120-render_1040

ایجاد جلوه ی افتادن قطره جوهر

در این تمرین بوسیله fumefx و particle flow یک جلوه ی ویژه زیبا را از ابتدا شروع کرده و تا مرحله نهایی و رندر پیش خواهید رفت .

558-render_1040

آشنایی با پلاگین AfterBurn

در این تمرینات با پلاگین قدرتمند افتر برن آشنا می شوید و دو جلوه ویژه ی سینمایی خواهید ساخت .اولین تمرین مربوط می شود به صحنه انفجار در یک هواپیما و تمرین دوم صحنه بمباران هوایی را خواهید ساخت.

Example_Fireball.mov_snapshot_00.01_[2015.02.14_18.39.25] ABM3_AirStrike.MOV_snapshot_00.06_[2015.02.14_18.38.55]

خرید مجموعه آموزش ساخت جلوه های ویژه در تری دی مکس
زمینه :   گرافیک سه بعدی  
تعداد دی وی دی :   ۹ DVD 
قیمت :   ۴۶۵۰۰  تومان 
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

1 نظر

  1. رحمانی

    سلام
    خسته نباشید
    من یک مشکل کوچک تو مکس داشتم . نسخه ۲۰۱۵ این نرم افزار را نصب کردم و بعد از چند روز پیکان حرکتی و چرخشی دیگه روی آبجیکت هام نمایش داده نمیشه.کلید X رو زدم تو تنظیمات کاستومایز هم رفتم باز مشکلم هم حل نشد تنضیمات نرم افزار رو هم به حالت اولیه برگرداندم ولی باز درست نشد خواهشا به من بگید راهی جز نصب دوباره این نرم افزار نیست که مشکلم حل بشه.لطفا به ایمیلم پاسخ بدهید.
    از مطالب مفید که در اختیار ما قرار می دهید سپازگزارم.

نظرات بسته است.