منوی بالایی را از بخش فهرست ها تنظیم کنید.

مجموعه آموزشی ساخت بناهای معماری در تری دی مکس

مجموعه آموزشی ساخت بناهای معماری در تری دی مکس

memari-w

کاملترین و بهترین مجموعه آموزش تری دی مکس در معماری

در سری آموزش های مربوط به طراحی ساختمان ، و محیط ها و لنداسکیپ های مختلف به شما از پایه آموزش داده می شود.این مجموعه آموزشی مناسب افراد مرتبط با رشته ی معماری و همچنین مدل سازان در زمینه ی انیمیشن می باشد .

با این آموزش از صفر تا صد طراحی ساختمان را می توانید به راحتی انجام دهید .

برای خرید آموزش حرفه ای تری دی مکس در معماری از دکمه خرید استفاده کنید .

خرید مجموعه آموزشی ساخت بناهای معماری در تری دی مکس
زمینه :   گرافیک سه بعدی ، معماری
تعداد دی وی دی :   ۸ DVD
قیمت :   ۴۴۵۰۰  تومان
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

این آموزش ها به زبان اصلی می باشد اما برای استفاده از آن نیازی به دانش زبان ندارید.

در این سری آموزشی موارد زیر را فرا خواهید گرفت :

وارد کردن یک plan  از اتوکد و شروع فرایند مدل سازی سه بعدی از نقشه دو بعدی

در این آموزش قدم به قدم پیش می روید و تمام جزییات را خودتان خواهید ساخت، مانند طراحی لوازم آشپزخانه اعم از کابینت ، گاز و … . یکی از کارهایی که در زمینه معماری انجام می شود این می باشد که بجای حجم دادن پلان در اتوکد این کار را در تری دی مکس انجام می دهند ، یعنی پلان را از نرم افزار اتوکد وارد تری دی مکس می کنند(بازکردن نقشه اتوکد در تری دی مکس) و آن پلان در ۳dmax را حجم می دهند . شما در این آموزش با این پروسه آشنا خواهید شد .

64da1a02434a3c8b94b43ff7f2d10934
fe3fc7cf45ddb5b79974351f21ad8f9f

آموزش ساخت و نورپردازی یک خانه ی چوبی با تمام جزییات

در این آموزش از صفر شروع کرده و یک خانه ی چوبی زیبا با تمام جزییات را زا روی یک نقاشی خواهید ساخت.ابتدا خانه ی چوبی را با تکنیک های خاص و جذاب خواهید ساخت و در ادامه آموزش یاد خواهید گرفت تمام جزییات آن از قبیل پرده ، دکور ها و … را بسازید.و درنهایت نورپردازی و متریال دهی و رندر نهایی کار  را انجام خواهید داد و یک رندر واقع گرایانه و زیبا ایجاد خواهید کرد.

187-render_1040
2015-01-07_11-43-27

مدل سازی یک نمای داخلی

در این آموزش جذاب تکنیک های مدل سازی یک نمای داخلی ساختمان را فرا خواهید گرفت و که در زمینه طراحی داخلی بسیار کاربردی خواهد بود .برای ساخت فضای داخلی از روی یک نقشه دو بعدی شروع خواهید کرد و بعد از آن جزییات اتاق را کامل خواهید کرد.بعد از ساخت تمام جزییات ، تنظیمات رندر را بوسیله ی موتور رندر وی ری انجام می دهید و از کار نهایی رندر خواهید گرفت.
639-render_1040

مدل سازی یک نمای خارجی

در این مجموعه تمرین شروع به ساخت یک خانه ی ویلایی با تمام جزییات از ابتدا تا  انتها خواهید کرد و با تکنیک های مدل سازی و نورپردازی و رندر اشنا خواهید شد .

5HUCja69sW

مدل سازی یک شهر تخیلی

همراه با این مجموعه تمام بناهای یک شهر تخیلی را پله پله خواهید ساخت و در نهایت یک سفینه ی فضایی را به زیبایی در آن متحرک سازی می کنید .
534-render_1040

ساخت یک اثر مفهومی از یک پل

گاهی هنرمندان بزرگ ، طرحایی را به صورت مفهمومی ایجاد می کنند که برای درک این آثار باید بارها و بارها به آن نگاه کنید. خلق آثار مفهومی در همه زمینه ها یافت می شود و شما می توانید نمونه های زیادی را در زمینه های مختلف مانند نقاشی ، مدل سازی و معماری و …. ببینید.خلق آثار مفهومی در دانشجویان معماری هم زیاد دیده شده و طرح های مفهومی در معماری کاربرد زیادی دارد.شما در این آموزش با خلق یک پل به صورت مفهومی آشنا می شوید.
1579-render_1040

مدل سازی یک ویلا همرا با landsacape

طراحی ساختمان با تری دی مکس یکی از پرکاربردترین کارهای تری دی مکس در معماری می باشد .در این تمرین کاربردی شما از صفر تا صد یک ویلای زیبا در تری دی مکس و وی ری را خواهید ساخت . طبق معمول آموزش تری دی مکس معماری،کارهایی که مربوط به معماری در تری دی مکس می شود ، شروع کار شما با وارد کردن نقشه از اتوکد به مکس و شروع مدل سازی می باشد .و تمام مراحل را قدم به قدم انجام می دهید .در این آموزش یاد خواهید گرفت که ناهمواری های سطح زمین را از روی نقشه اتوکد ایجاد کنیدو به آن حجم بدهید .و در واقع آموزش کاملی از محوطه سازی را به شما ارائه می دهد .و در نهایت مراحل متریال دهی و نورپردازی آن را در وی ری فرا خواهید گرفت. و یک  لنداسکسیپ در معماری را به صورت زیبا اجرا کنید.شاید بپرسید لنداسکیپ چیست؟ به زبان ساده به محوطه سازی و مدل سازی اطراف طرح اصلی landscape می گوییم که بیشتر شامل قسمت های طبیعی زیمن مانند ناهمواری ها ، دریاچه ها و… می شود .البته در تعاریف معماری طراحی محیط اطراف نیز جزء لنداسکیپ می باشد.
1770-render_1040
2015-01-07_12-16-30

طراحی و ساخت یک برج مفهومی در تری دی مکس و وی ری

در این آموزش از روی تصویر هوایی یک منطقه، یک برج مفهومی سه تیکه را طراحی خواهید کرد و آن را در آن نقشه قرار خواهید داد .در این آموزش یاد خواهید گرفت که از نقشه هوایی یک نقشه دو بعدی از محوطه ایجاد کنید .
1359-render_1040
2015-01-07_12-35-08

آموزش ساخت یک بنای اساطیری زیبا

در این آموزش زیبا و جذاب با نحوه ساخت یک بنای افسانه ای در تری دی مکس و زیبراش آشنا می شوید .تکنیک های به کار برده شده در این آموزش بسیار کاربردی بوده و بد از فراگیری آن می توانید آن تکنیک ها را در ساختن بناهای دیگر نیز استفاده کنید .
06_06_09_fountain_highres_large
maxresdefault

 آموزش ساخت یک فضای افسانه ای در تری دی مکس و VUE

در این آموزش با نرم افزار vue آشنا می شوید که با این نرم افزار می توانید مناظر طبیعی و landscape  های طبیعی و زیبا را ایجاد کنید .
645-render_1040

بری خرید آموزش تری دی مکس برای معماران از دکمه خرید استفاده کنید.

خرید مجموعه آموزشی ساخت بناهای معماری در تری دی مکس
زمینه :   گرافیک سه بعدی ، معماری
تعداد دی وی دی :   ۸ DVD
قیمت :   ۴۴۵۰۰  تومان
توضیحات :   بسته بندی شکیل
خرید :  

درباره نویسنده

نوشته های مرتبط

2 نظر

نظرات بسته است.